Saturday, July 17, 2010

SELAMAT DATANG KE BLOG NONA MANIS!!!!





Adakah anda cemburu bila melihat website orang lain??? Kenapa??? Sebab anda tiada website sendiri…Anda ingin milikinya??? blog sendiri??? Forum sendiri??? Tapi tak tahu bagaimana nak mulakan??? Saya ada penyelesaiannya…

Anda mempunyai perniagaan sendiri…ada produk yang hebat & berhasrat untuk mempromosikan produk anda dengan lebih meluas lagi…tp anda tak tahu bagaimana nak dapatkan pelanggan diuar kawasan anda??? Saya boleh bantu anda selesaikan masalah tersebut….

Anda inginkan kelab & persatuan anda terkenal??? Anda ingin perkenalkannya kepada orang luar??? saya boleh realisasikan impian anda itu…

Ambil peluang yang saya sediakan ini untuk menyelesaikan segala kekusutan yang ada dalam fikiran anda…


BERITA BAIK BUAT ANDA!

Saya menawarkan perkhidmatan membina laman web (website) personal, keluarga, kelab & persatuan, sekolah, perniagaan dan sebagainya dengan harga serendah RM 200.00 sahaja. Anda boleh melanggan perkhidmatan ini tidak kira dimana anda berada. Anda tidak perlu bersusah payah untuk berjumpa dengan saya. Hanya melalui internet sahaja anda mampu memiliki laman web sendiri. Hanya lima langkah mudah untuk memiliki laman web:

1:: Drafkan/proposal untuk laman web anda dalam format microsoft word. Kandungan proposal anda mesti mengandungi pakej laman web yang anda kehendaki, 3 pilihan nama domain, warna asas, kandungan setiap muka surat beserta gambar (jika ada) dan sebagainya. Hantarkan proposal anda ke email ambuyat_girl@yahoo.com.

2:: Saya akan nilaikan proposal anda dan akan menghubungi anda untuk pengesahan laman web anda beserta caj yang dikenakan.

3:: Jika anda bersetuju, pembayaran sebanyak 30% perlu dibuat dan saya akan siapkan laman web anda secepat mungkin (bergantung kepada berapa muka (page) yang dikehendaki).J ika pelanggan memilih untuk menggunakan hosting berbayar dan domain name, bayaran untuk keduanya harus dijelaskan sekali. Bayaran ini tidak perlu untuk free hosting seperti Geocities, webs, yola atau wordpress)

4:: Saya akan tunjukkan hasil laman web anda dan membuat perubahan atas permintaan anda sehinggalah anda berpuas hati dengan laman web tersebut.

5:: Laman web akan diserahkan kepada anda dan setelah berpuas hati, bayaran selebihnya perlu dijelaskan dalam masa seminggu dari tarikh siap laman web tersebut. Saya berhak untuk memadam atau membatalkan sebahagian laman jika pelanggan tidak menjelaskan bayaran sebagaimana yang dipersetujui.

Mudah kan!!!

No comments: